Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza forem internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě
Autor: Zeťová, Zuzana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá využitím internetového marketingu ve Valašském muzeu v přírodě v Rožnově pod Radhoštěm. Teoretická část obsahuje úvod jak do marketingu, tak i do marketingu služeb, cestovního ruchu a především internetového marketingu. Velmi důležitými prvky jsou nástroje, jež jsou využívány při aplikaci internetového marketingu jako například webové stránky, sociální média, blogy či virální marketing. Praktická část obsahuje představení Valašského muzea v přírodě a jeho pozici na trhu, analýzu současného stavu využívání internetových marketingových nástrojů, SWOT analýzu zaměřenou na internetový marketing a PEST analýzu. Díky provedeným analýzám bylo možné vyvodit doporučení a návrhy pro efektivnější komunikaci s veřejností. Cílem práce bylo stanovit doporučení, jež by mohla být aplikovatelná v praxi při použití minima financí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33771
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39611


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zeťová_2015_dp.pdf 2.489Mb PDF Zobrazit/otevřít
zeťová_2015_vp.docx 22.01Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
zeťová_2015_op.pdf 778.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet