Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ |
| Autor: |
Vybíral, Lukáš
|
| Vedoucí: |
Čada, Jan
|
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace baget značky Simply Fresh se zaměřením na cílovou skupinu studentů střední a vysokých škol. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingovou komunikaci. Praktická část se zabývá aplikací teoretických poznatků při nastavení marketingové komunikace Simply Fresh baget. Na základě analýz je zpracován návrh na zlepšení marketingové komunikace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33770
|
|
Datum:
|
2015-02-16 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
39608
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet