Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory ve společnosti KASTNER software s.r.o |
Autor: |
Radvanská, Kateřina
|
Vedoucí: |
Kastner, Miloš
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kvality poskytovaných služeb na lince technické podpory, nalezení problematických míst a návrhu na jejich odstranění. Práce je teoreticko-aplikačního charakteru. V teoretické části je provedena literární rešerše, týkající se marketingu a kvality služeb, metodám řízení kvality a je představena obecná problematika tech-nické podpory. Hlavní část práce je věnována analýze oddělení technické podpory firmy KASTNER software s.r.o. Na základě výsledků dotazníkového šetření, přímého sběru dat, e-mailové komunikace a telefonních hovorů je získán detailní náhled na fungování tech-nické podpory a jsou identifikovány hlavní procesy. V závěru práce jsou navrženy kroky k udržení a zlepšení kvality poskytovaných služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33739
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Studijní obor:
|
Řízení výroby a kvality |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39563
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet