Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o. |
Autor: |
Mlčáková, Andrea
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce pojednává o marketingovém mixu v maloobchodě, jehož předmětem podnikání je prodej nábytku a bytových doplňků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní poznatky o maloobchodě a nástrojích marketingového mixu, které se v maloobchodě využívají. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti J & H, spol. s r.o., analýzu jejího postavení na trhu a současného stavu maloobchodního mixu. Na základě získaných informací je pak vypracován projekt lepšího využití maloobchodního mixu ke zvýšení konkurenceschopnosti této společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3369
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
5857
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet