Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingového mixu pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti J & H, spol. s r.o.
Autor: Mlčáková, Andrea
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o marketingovém mixu v maloobchodě, jehož předmětem podnikání je prodej nábytku a bytových doplňků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní poznatky o maloobchodě a nástrojích marketingového mixu, které se v maloobchodě využívají. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti J & H, spol. s r.o., analýzu jejího postavení na trhu a současného stavu maloobchodního mixu. Na základě získaných informací je pak vypracován projekt lepšího využití maloobchodního mixu ke zvýšení konkurenceschopnosti této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3369
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2027
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 5857


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mlčáková_2007_dp.pdfZablokované 3.130Mb PDF Zobrazit/otevřít
mlčáková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mlčáková_2007_op.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet