Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu |
Autor: |
Kynclová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu. Teoretická část popisuje současné trendy v marketingové komunikaci a marketingu měst obecně, rovněž se zabývá a charakterizuje jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu obce. Praktická část je věnována analýze současného využití nástrojů komunikačního mixu hlavního města Prahy. Analýza je rozdělena dle jednotlivých nástrojů, které jsou poté shrnuty ve SWOT a PEST analýze. Na SWOT analýzu poté navazuje analýza IFE a EFE matice. Finální část práce zahrnuje mé návrhy na optimalizaci komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33568
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
39317
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet