Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu |
Autor: |
Lekešová, Martina
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce obsahuje projekt marketingové komunikace léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši marketingové komunikace se zaměřením na oblast lázeňství a jejími specifiky v mezinárodním prostředí. V praktické části je provedena PESTE analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, analýza nástrojů marketingové komunikace a SWOT analýza. Na základě zjištěných poznatků je navržen projekt využití nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení prodeje léčebných služeb společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na rakouském trhu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33491
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39213
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet