Projekt navržení marketingové komunikace pro restauraci ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt navržení marketingové komunikace pro restauraci ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt navržení marketingové komunikace pro restauraci ve Zlíně
Autor: Mašejová, Veronika
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je navržení projektu marketingové komunikace pro novou restauraci ve Zlíně prostřednictvím teoretických poznatků nabytých v průběhu studia. V teoretické části jsou vysvětleny veškeré pojmy z oblasti gastronomie, marketingové komunikace a jejího plánování získané z dostupné literatury. Praktická část je věnována finanční analýze společnosti HP Tronic, analýze marketingového prostředí restaurace a vyhodnocení spotřebitelských preferencí získaných v rámci dotazníkového šetření. Projektová část, která je zároveň součástí té praktické, se zaměřuje na vytvoření projektu marketingové komunikace pro restauraci na jeden rok, přičemž součástí je i časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33480
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39193


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mašejová_2015_dp.pdf 3.499Mb PDF Zobrazit/otevřít
mašejová_2015_vp.docx 24.25Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
mašejová_2015_op.pdf 565.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet