Projekt navržení marketingové komunikace pro restauraci ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt navržení marketingové komunikace pro restauraci ve Zlíně |
Autor: |
Mašejová, Veronika
|
Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Předmětem této diplomové práce je navržení projektu marketingové komunikace pro novou restauraci ve Zlíně prostřednictvím teoretických poznatků nabytých v průběhu studia. V teoretické části jsou vysvětleny veškeré pojmy z oblasti gastronomie, marketingové komunikace a jejího plánování získané z dostupné literatury. Praktická část je věnována finanční analýze společnosti HP Tronic, analýze marketingového prostředí restaurace a vyhodnocení spotřebitelských preferencí získaných v rámci dotazníkového šetření. Projektová část, která je zároveň součástí té praktické, se zaměřuje na vytvoření projektu marketingové komunikace pro restauraci na jeden rok, přičemž součástí je i časová, nákladová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33480
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
39193
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet