Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie |
Autor: |
Dvořáková, Pavlína
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve zdravotnictví. Teoretická část je zaměřena z velké části na marketing zdravotnictví, a to z pohledu kvality zdravotnických služeb, marketingového řízení, plánování i marketingového mixu. Praktická část analyzuje konkrétní zdravotnické pracoviště estetické chirurgie z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí s výsledným shrnutím ve SWOT analýze. V závěru diplomové práce je prezentován projekt marketingového řízení, který je podroben nákladové, časové i rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33476
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39188
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet