Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení na soukromé klinice plastické chirurgie
Autor: Dvořáková, Pavlína
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením ve zdravotnictví. Teoretická část je zaměřena z velké části na marketing zdravotnictví, a to z pohledu kvality zdravotnických služeb, marketingového řízení, plánování i marketingového mixu. Praktická část analyzuje konkrétní zdravotnické pracoviště estetické chirurgie z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí s výsledným shrnutím ve SWOT analýze. V závěru diplomové práce je prezentován projekt marketingového řízení, který je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33476
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39188


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořáková_2015_dp.pdf 3.995Mb PDF Zobrazit/otevřít
dvořáková_2015_vp.docx 28.66Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
dvořáková_2015_op.docx 22.86Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet