Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X |
Autor: |
Sedlářová, Jana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných marketingových a jim příbuzných aktivit pro společnost ABC. Cílem této práce je zanalyzovat dosavadní marketingovou komunikaci u výrobku X a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Teoretická část práce obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů zabývají-cích se marketingovou komunikací, jejími nástroji a novodobými trendy.Dále jsou charakterizována specifika trhu s doplňky stravy. Praktická část je nejprve zaměřena na situační analýzu a popis soudobé podnikové praxe. Zbývající část práce zahrnuje vlastní návrhy vybraných aktivit, které podrobuje časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33449
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39156
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet