Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh využití vybraných marketingových aktivit za účelem zvýšení prodeje výrobku X
Autor: Sedlářová, Jana
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá návrhem vybraných marketingových a jim příbuzných aktivit pro společnost ABC. Cílem této práce je zanalyzovat dosavadní marketingovou komunikaci u výrobku X a navrhnout možnosti jejího zlepšení. Teoretická část práce obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů zabývají-cích se marketingovou komunikací, jejími nástroji a novodobými trendy.Dále jsou charakterizována specifika trhu s doplňky stravy. Praktická část je nejprve zaměřena na situační analýzu a popis soudobé podnikové praxe. Zbývající část práce zahrnuje vlastní návrhy vybraných aktivit, které podrobuje časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33449
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 39156


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedlářová_2015_dp.pdf 3.062Mb PDF Zobrazit/otevřít
sedlářová_2015_vp.docx 29.28Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
sedlářová_2015_op.pdf 1023.Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet