Sociálně znevýhodnění žáci na základních školách Moravskoslezského kraje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociálně znevýhodnění žáci na základních školách Moravskoslezského kraje |
Autor: |
Štefková, Vendula
|
Vedoucí: |
Petr Šafránková, Anna
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem "Sociálně znevýhodnění žáci na základních školách Moravskoslezského kraje" se dělí na část teoretickou a empirickou. Teoretická část definuje sociálně znevýhodněného žáka z legislativního hlediska, později se zabývá příčinami, činiteli sociálního znevýhodnění a mechanismy jeho zanedbávání. V další části je pozornost zaměřena na rodinu, jako hlavního činitele sociálního znevýhodnění, v neposlední řadě možnou pomocí sociálně znevýhodněným žákům. Po teoretické části následuje část empirická. Ta je již konkrétně zaměřena na kvantitativní zkoumání výskytu sociálně znevýhodněných žáků na základních školách Moravskoslezského kraje a názory učitelů na tuto specifickou skupinu žáků. Mimo jiné zjišťuje, zda lze sociálně znevýhodněného žáka na základě vnímání učitelů jednoznačně definovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33446
|
Datum:
|
2015-01-23 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39152
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet