Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o |
Autor: |
Kotrla, Jaroslav
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je diplomová práce věnována teoretickým pohledům na marketingovou komunikaci a její nástroje, čerpáno je z české i zahraniční literatury. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část diplomové práce se za použití situační analýzy zabývá analýzami vnějšího a vnitřního prostředí a také popisuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. K vypracování analytické části byly použity analýzy SWOT, PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Informace získané z analytické části jsou základem pro třetí část práce vypracování projektu na zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33437
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
39139
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet