Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o
Autor: Kotrla, Jaroslav
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení stávající marketingové komunikace ve společnosti XY s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části je diplomová práce věnována teoretickým pohledům na marketingovou komunikaci a její nástroje, čerpáno je z české i zahraniční literatury. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Analytická část diplomové práce se za použití situační analýzy zabývá analýzami vnějšího a vnitřního prostředí a také popisuje současný stav komunikačních aktivit společnosti. K vypracování analytické části byly použity analýzy SWOT, PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Informace získané z analytické části jsou základem pro třetí část práce vypracování projektu na zlepšení marketingové komunikace ve firmě. Na závěr je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33437
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 39139


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kotrla_2015_dp.pdf 2.885Mb PDF Zobrazit/otevřít
kotrla_2015_vp.docx 29.35Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
kotrla_2015_op.docx 24.09Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet