Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s.r.o.
Autor: Štefka, Ondřej
Vedoucí: Denk, Ladislav
Abstrakt: V České republice se rozvíjí elektronický obchod s potravinami na úrovni B2C. Tato práce hodnotí pozici potravinového eshopu firmy Váhala a spol. na českém trhu. Na základě primárních a sekundárních dat jsou určeny nejvhodnější strategie pro zvýšení povědomí a růstu tržeb eshopu. Nejlépe hodnocené strategie jsou podrobně zpracovány a připraveny k realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33431
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39126


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štefka_2015_dp.pdf 3.339Mb PDF Zobrazit/otevřít
štefka_2015_vp.pdf 812.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
štefka_2015_op.docx 27.79Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet