Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s.r.o. |
Autor: |
Štefka, Ondřej
|
Vedoucí: |
Denk, Ladislav
|
Abstrakt:
|
V České republice se rozvíjí elektronický obchod s potravinami na úrovni B2C. Tato práce hodnotí pozici potravinového eshopu firmy Váhala a spol. na českém trhu. Na základě primárních a sekundárních dat jsou určeny nejvhodnější strategie pro zvýšení povědomí a růstu tržeb eshopu. Nejlépe hodnocené strategie jsou podrobně zpracovány a připraveny k realizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33431
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
39126
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet