Návrh marketingové strategie firmy XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové strategie firmy XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové strategie firmy XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let
Autor: Stopková, Veronika
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování návrhu marketingové strategie společnosti XYZ, s.r.o. pro budoucích 5 let. Společnost XYZ, s.r.o. je umělecká a produkční agentura, jejíž specializací je organizace tematických eventů. V teoretické části je objasněna problematika strategického marketingu, následují specifika marketingu služeb na B2B trzích, specifika matice IFE a EFE včetně vymezení matic SPACE, QSPM a analýzy konkurence. Závěr teoretické části je zaměřen na charakteristiku globálních trendů marketingu na B2B trhu. Po teoretické části následuje část praktická, v níž je provedena analýza marketingu služeb z pohledu marketingového a komunikačního mixu. V rámci konkurenceschopnosti marketingové strategie je následně zpracována analýza konkurence. Na základě zjištěných poznatků je vypracována projektová část týkající se návrhu marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33430
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 39125


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stopková_2015_dp.pdf 2.897Mb PDF Zobrazit/otevřít
stopková_2015_vp.docx 28.01Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
stopková_2015_op.pdf 1.021Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet