Projekt inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image |
Autor: |
Sanitráková, Michaela
|
Vedoucí: |
Kacr, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín s cílem zlepšení jeho image. Cílem práce je tedy vytvoření projektu inovace jednotlivých nástrojů marketingové komunikace této studentské organizace, který povede ke zlepšení její celkové image. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje rešerši odborné literatury, zaměřené na marketingovou komunikaci, specifika marketingu v neziskovém sektoru, image a dobré jméno organizace. Praktická část pak obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín, zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí organizace. Výsledkem diplomové práce je zpracování projektu inovace marketingové komunikace Buddy Systemu Zlín, který je nástrojem ke zlepšení image této studentské organizace. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33428
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39123
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet