Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+ |
Autor: |
Rebendová, Markéta
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem návrhu marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+. Hlavním cílem projektu je navrhnout marketingovou kampaň orientovanou na stávající zákazníky lázeňského hotelu starší 50 let. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše z oblasti marketingové komunikace, komunikačních nástrojů a cestovního ruchu zaměřeného na segment 50+. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické části, kde je popisována a zkoumána současná úroveň marketingové komunikace ve společnosti zaměřené na segment 50+ využitím interní a externí analýzy a dotazníkového šetření. Informace získané z analytické části budou podkladem k vypracování projektu marketingové komunikace zaměřující se na budování vztahů se stávajícími zákazníky staršími 50 let včetně posouzení časového, nákladového a rizikového hlediska projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33425
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39120
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet