Projekt efektivního internetového marketingu ve firmě XY, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivního internetového marketingu ve firmě XY, s.r.o. |
Autor: |
Záhumenská, Monika
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cieľom tejto diplomovej práce je vytvoriť projekt efektívneho internetového marketingu firmy XY s.r.o. Práca pozostáva z troch častí. Teoretická časť je venovaná problematike internetového marketingu a marketingovej komunikácie na internete. Druhá časť práce analyzuje súčasnú situáciu firmy, jej využívané nástroje marketingu a porovnáva ich s konkurenčnými spoločnosťami. Posledná časť je venovaná projektu a návrhom marketingovej komunikácie spoločnosti. Záver pozostáva z časovej, nákladovej a rizikovej analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33422
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
39115
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet