Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně
Autor: Pospíšková, Gabriela
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zpracovat marketingový plán, který přispěje k naplnění specifických strategických cílů města Zlína v oblasti dopravy, kterými jsou mimo jiné optimalizace dopravní situace ve městě a podpora cyklistické dopravy. Práce začíná teoretickou částí. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou část a projekt. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury týkající se regionálního a městského marketingu a postupy zpracování marketingového plánu města. V analytické části jsou zhodnoceny současné marketingové aktivity města na podporu cyklistiky, analýza vnitřního prostředí města a vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření k rozvoji cyklistiky ve Zlíně. Z analýzy jsou vyvozené silné a slabé stránky města. Projektová část marketingového plánu vychází ze závěrů analytické části a obsahuje konkrétní marketingové činnosti pro zlepšení podpory cyklistiky ve Zlíně, zpracované pomocí akčních plánů. Celý projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33421
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 39112


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pospíšková_2015_dp.pdf 3.242Mb PDF Zobrazit/otevřít
pospíšková_2015_vp.docx 28.77Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
pospíšková_2015_op.pdf 1.633Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet