Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán na podporu městské cyklistiky ve Zlíně |
Autor: |
Pospíšková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je zpracovat marketingový plán, který přispěje k naplnění specifických strategických cílů města Zlína v oblasti dopravy, kterými jsou mimo jiné optimalizace dopravní situace ve městě a podpora cyklistické dopravy. Práce začíná teoretickou částí. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou část a projekt. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury týkající se regionálního a městského marketingu a postupy zpracování marketingového plánu města. V analytické části jsou zhodnoceny současné marketingové aktivity města na podporu cyklistiky, analýza vnitřního prostředí města a vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření k rozvoji cyklistiky ve Zlíně. Z analýzy jsou vyvozené silné a slabé stránky města. Projektová část marketingového plánu vychází ze závěrů analytické části a obsahuje konkrétní marketingové činnosti pro zlepšení podpory cyklistiky ve Zlíně, zpracované pomocí akčních plánů. Celý projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33421
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39112
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet