Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě ve firmě NIRVANA SYSTEMS s.r.o. |
Autor: |
Baďura, Tomáš
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě společnosti Nirvana Systems s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na oblast internetového marketingu a především pak sociálních sítí. V praktické části je zpracována Porterova analýza konkurenčních sil, jsou analyticky zhodnoceny aktivity společnosti na vybraných sociálních sítích, společně s konkurencí srovnána komunikace na Facebooku a zhodnoceny webové prezentace. Na základě těchto vstupních analýz je vypracována SWOT analýza. Výstupy těchto analýz jsou zpracovány při tvorbě projektu marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích. Tento projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33418
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39108
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet