Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY
Autor: Mošťková, Vendula
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Na trhu panuje silně konkurenční prostředí. To nabádá společnost k posílení pozice značky na spotřebitelském trhu a budování pevných vztahů se svými zákazníky, což je i cílem této diplomové práce. V teoretické části je popsána problematika brandingu, náležitosti značky a její proces řízení. V analytické části je pak zkoumáno, jak zákazníci vnímají rozdíly mezi značkami a jaké faktory je při nákupním rozhodování ovlivňují. Je zpracována charakteristika společnosti XY, definována hodnota značky i její identita. V projektové části je pak navržen program pro rozvoj značky v následujícím období. Zde jsou zpracovány akční plány jednotlivých programů, které jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33415
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 39104


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mošťková_2015_dp.pdf 4.337Mb PDF Zobrazit/otevřít
mošťková_2015_vp.docx 24.39Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
mošťková_2015_op.docx 29.82Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet