Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt rozvoje obchodní značky společnosti XY |
| Autor: |
Mošťková, Vendula
|
| Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
|
Abstrakt:
|
Na trhu panuje silně konkurenční prostředí. To nabádá společnost k posílení pozice značky na spotřebitelském trhu a budování pevných vztahů se svými zákazníky, což je i cílem této diplomové práce. V teoretické části je popsána problematika brandingu, náležitosti značky a její proces řízení. V analytické části je pak zkoumáno, jak zákazníci vnímají rozdíly mezi značkami a jaké faktory je při nákupním rozhodování ovlivňují. Je zpracována charakteristika společnosti XY, definována hodnota značky i její identita. V projektové části je pak navržen program pro rozvoj značky v následujícím období. Zde jsou zpracovány akční plány jednotlivých programů, které jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33415
|
|
Datum:
|
2015-02-16 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
39104
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet