Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s. |
Autor: |
Kutra, Jakub
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zefektivněním marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku online marketingu a především pak marketingu na sociálních sítích. Praktická část obsahuje důkladnou analýzu Facebookového účtu multikina GAC spolu s analýzou ostatních používaných sítí. V rámci praktické části je taktéž proveden kvantitativní marketingový výzkum. Poslední část práce obsahuje návrh zefektivnění marketingu na Facebooku pomocí placené propagace spolu s návrhy a doporučeními pro působení na ostatních sociálních sítích, které multikino GAC využívá. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33382
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
39064
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet