Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015 |
Autor: |
Kunc, Dalibor
|
Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce s názvem Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015 se zabývá analýzou a zhodnocením jejího současného stavu v dané oblasti. Cílem projektu je pak na základě provedených analýz navrhnout vhodný marketingový plán pro příslušné období. Teoretická část práce obsahuje rozbor dostupných literárních pramenů dané tématiky zaměřený na marketingový mix služeb a marketingové plánování. Praktická část se po představení společnosti zabývá její situační analýzou, následně analýzou využívání nástrojů marketingové komunikace a rovněž segmentace zákazníků. Zbylá pasáž praktické části je věnována projektu, jenž je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33305
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
38954
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet