Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015
Autor: Kunc, Dalibor
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Tato diplomová práce s názvem Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015 se zabývá analýzou a zhodnocením jejího současného stavu v dané oblasti. Cílem projektu je pak na základě provedených analýz navrhnout vhodný marketingový plán pro příslušné období. Teoretická část práce obsahuje rozbor dostupných literárních pramenů dané tématiky zaměřený na marketingový mix služeb a marketingové plánování. Praktická část se po představení společnosti zabývá její situační analýzou, následně analýzou využívání nástrojů marketingové komunikace a rovněž segmentace zákazníků. Zbylá pasáž praktické části je věnována projektu, jenž je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33305
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 38954


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kunc_2015_dp.pdf 2.825Mb PDF Zobrazit/otevřít
kunc_2015_vp.docx 26.14Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít
kunc_2015_op.docx 29.78Kb Microsoft Word 2007 Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet