The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study |
Autor: |
Velešíková, Denisa
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá interní image Městského divadla Zlín. Teoretická část vymezuje pojmy související s tvorbou image a zdůrazňuje důležitost lídra a manažerské sekce v tomto procesu. Zabývá se prvky korporátní identity, které tvoří výsledný obraz organizace a upozorňuje na dvojstranný vztah mezi marketingem a kulturou. Praktická část se zabývá analýzou image Městského divadla Zlín z pohledu zaměstnanců a je rozdělena na dva výzkumy. Kvalitativní výzkum se snaží pomocí individuálních strukturovaných rozhovorů zjistit postoje ředitele a manažerské sekce. Kvantitativní pak zjišťuje postoj ostatních zaměstnanců. Mimoto se práce pokouší najít souvislosti mezi provedenými výzkumy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33125
|
Datum:
|
2014-11-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
38696
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet