Názor učitelů základních škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Názor učitelů základních škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání |
Autor: |
Sklářová, Michala
|
Vedoucí: |
Petr Šafránková, Anna
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje problematice inkluzivního vzdělávání, konkrétně je zaměřena na názory učitelů základních škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část práce nejprve popisuje koncept inkluzivního vzdělávání, jeho legislativní ukotvení, a také charakterizuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné základní škole. Následující kapitola se zaměřuje na inkluzivní kulturu školy, do které je zařazena heterogenita na základní škole a prostředí školy jako jeden z aspektů inkluze. Třetí kapitola uzavírající teoretickou část bakalářské práce prezentuje inkluzivní praxi. Tato kapitola obsahuje podkapitolu věnující se přípravě učitelů na inkluzivní vzdělávání a podkapitolu o facilitátorech a barierách v inkluzivní praxi. Obsahem praktické části je kvantitativní výzkum, který zkoumá názor učitelů základních škol ze Zlínského kraje na inkluzivní vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/33092
|
Datum:
|
2015-01-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
38627
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet