Název: | Procesní řízení vysokoškolského vzdělávání |
Autor: | Trčka, Lukáš |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/33053 |
Datum: | 2010-07-14 |
Vydavatel: |
|
Počet stran: |
|
Dostupnost: | Bez omezení |
Abstrakt:
Předložené teze disertační práce představují základní myšlenky disertační práce zaměřené na problematiku procesního řízení v podmínkách vysokoškolského vzdělávání. Výzkumná činnost autora byla zaměřena na konverzi principů metodiky procesního řízení z komerčních podniků do prostředí českého vysokého školství. Hlavním cílem práce je model vysokoškolského vzdělávání založený na definování segmentů externích zákazníků a výzkumu hodnoty pro zákazníka u těchto segmentů. Navržené procesy se zaměřují na kvalitu výstupů procesu stejně jako na jeho nákladovou stránku. Práce je členěna do sedmi kapitol. Úvod popisuje zdůvodnění volby tématu a osobní motivaci autora ke zpracování této oblasti. Následuje popis současného stavu poznání řešené otázky, který je rešerší tuzemských a zahraničních literárních i elektronických zdrojů. Druhá kapitola konkretizuje hlavní cíl a dílčí cíle práce, následuje představení výzkumných otázek. Metodologické zpracování je popsáno v kapitole Metody zpracování disertační práce. Na základě analýz prezentovaných v kapitole Hlavní výsledky disertační práce jsou formulovány přínosy pro vědu, praxi a výuku. Poslední kapitolou před závěrečnou sumarizací je nástin dalšího pokračování výzkumné činnosti.
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit |
---|---|---|---|
trčka_2010_dp.pdf | 5.348Mb |
Zobrazit/ |
|
trčka_2010_vp.pdf | 2.318Mb |
Zobrazit/ |
|
trčka_2010_op.pdf | 1000.Kb |
Zobrazit/ |