Project of marketing entry strategy of Affymetrix, Inc. to Czech Republic
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Project of marketing entry strategy of Affymetrix, Inc. to Czech Republic |
Autor: |
Sprinzl, Anna
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Hlavným cieľom diplomovej práce bolo spracovanie projektu marketingovej stratégie firmy Affymetrix, Inc; ktorá je popredným výrobcom prielomových technologií genetickej revolúcie. Firma sa rozhodla rozšíriť svoje aktivity a pôsobenie na trh Českej republiky, preto tažisko projektu predstavuje návrh marketingovej stratégie vstupu na tento trh. Po preskúmaní a dôkladnej analýze situácie na trhu boli vybrané dva návrhy stratégie; založenie regionálnej pobočky v Českej republike a spolupráca s lokálnym českým partnerom. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3296
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5938
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet