Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2 |
Autor: |
Biedermannová, Zlata
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Jsme národ voyeurů? Sledujeme rádi příběhy ostatních lidí a nahlížíme jim do soukromí s až zvířecí zvědavostí? Dalo by se říci, že ano. Zatím největší reality show u nás VyVolení 1 sledovaly denně téměř dva miliony lidí a VyVolené 2 si každý večer zapnul v průměru milion z nás. Kdo vlastně jsou ti, kteří tuto reality show sledovali? Jak jsou staří? Kde žijí? S kým a kam chodí nakupovat? Tato práce bude identifikovat cílové skupiny, které sledovaly reality show VyVolení 1 a VyVolení 2. Zaměří se na sledovanost, charakteristiku reality show a také na marketingové komunikace obou projektů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3287
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4847
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet