Marketingové komunikace v praxi politické strany
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace v praxi politické strany |
Autor: |
Schreier, Martin
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace politické strany KDU - ČSL. Zejména na její krajskou organizační složku působící ve Zlínském kraji . Cílem bakalářské práce je zmapovat činnost krajské organizace KDU-ČSL v oblasti marketingových komunikací. Práce má za úkol ukázat na skutečnost, že politická strana se v systému volné a svobodné soutěže politických stran neobejde bez dobře propracované a správně načasované politické reklamy - propagace. Politická reklama musí používat stejné marketingové prostředky, jaké jsou vlastní komerční sféře, snad jen s tím rozdílem, jak a v jaké míře jsou jednotlivé techniky používány. Po zmapování oblasti marketingových komunikací pak budou navržena opatření k zlepšení jejich využívání ve volební kampani pro volby do Krajského zastupitelstva v r 2008. Práci zpracovávám na základě vědomostí získaných studiem literatury doporučené na přednáškách na FMK UTB ve Zlíně a také díky zkušenostem získaným v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3274
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4874
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet