Marketingové komunikace v praxi politické strany

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace v praxi politické strany

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace v praxi politické strany
Autor: Schreier, Martin
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace politické strany KDU - ČSL. Zejména na její krajskou organizační složku působící ve Zlínském kraji . Cílem bakalářské práce je zmapovat činnost krajské organizace KDU-ČSL v oblasti marketingových komunikací. Práce má za úkol ukázat na skutečnost, že politická strana se v systému volné a svobodné soutěže politických stran neobejde bez dobře propracované a správně načasované politické reklamy - propagace. Politická reklama musí používat stejné marketingové prostředky, jaké jsou vlastní komerční sféře, snad jen s tím rozdílem, jak a v jaké míře jsou jednotlivé techniky používány. Po zmapování oblasti marketingových komunikací pak budou navržena opatření k zlepšení jejich využívání ve volební kampani pro volby do Krajského zastupitelstva v r 2008. Práci zpracovávám na základě vědomostí získaných studiem literatury doporučené na přednáškách na FMK UTB ve Zlíně a také díky zkušenostem získaným v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3274
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4874


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
schreier_2007_bp.pdfZablokované 710.4Kb PDF
schreier_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
schreier_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet