IPTV na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
IPTV na českém trhu |
Autor: |
Vachrlonová, Dana
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Obsahem této práce je podrobná analýza IPTV ze dvou pohledů: IPTV jako produktu na českém trhu a IPTV jako reklamního nástroje. Práce zahrnuje jak teoretická východiska, tak analýzu reklamního využití IPTV a analýzu českého trhu IPTV ve srovnání s francouzským trhem, jedničkou v oblasti poskytování této služby. Cílem této práce je určení pozice IPTV na českém trhu a stanovení nových mož-ností reklamního využití tohoto média. V závěru je vydefinován možný vývoj IPTV na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3250
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4839
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet