Agresivita jako sociálně patologický jev dětí a mládeže ve školním prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Agresivita jako sociálně patologický jev dětí a mládeže ve školním prostředí |
Autor: |
Nováková, Dana
|
Vedoucí: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Teoretická část diplomové práce vysvětluje pojmy agrese a agresivity, zabývá se teoriemi vzniku agrese, jejími druhy a následky. Druhá kapitola se zaobírá kauzálními faktory vzniku agrese, jako je prostředí, výchova, osobnost jedince, chování chlapců a dívek a jejich rozdílností. Třetí kapitola vymezuje pojmy šikany, kyberšikany, její stádia a zúčastněné aktéry. Závěrečná kapitola teoretické části zmiňuje osobnost pedagoga, spolupráci školy, rodiny a dalších subjektů jako prvků v prevenci agresivního chování. Zároveň je zde výčet institucí a linek bezpečí, které poskytují pomoc v krizových situacích. Cílem praktické části je analyzovat rozsah a druhy agresivity na základních školách a její možné prevence z pohledu pedagogických pracovníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/32308
|
Datum:
|
2014-11-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
35773
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet