Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových nástrojů pro zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích
Autor: Magdálková, Adéla
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje marketingové nástroje s cílem zvýšení ochrany seniorů na předváděcích akcích. Teoretická část práce pojednává o marketingovém mixu, nákupním chování a cíleném marketingu. Důraz je kladen na rozbor marketingových nástrojů v oblasti předváděcích akcí. Praktická část je zaměřena na charakteristiku vybraných společností zabývající se prodejem výrobků a služeb na předváděcích akcích. Dále obsahuje analýzu současného stavu nákupního chování seniorů na nákupních akcích pomocí dotazníkového šetření. V závěřu práce jsou uvedeny návrhy a doporučení, která mohou vést ke zvýšení ochrany seniorů na nákupních akcích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32304
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 35714


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
magdálková_2015_dp.pdf 2.023Mb PDF Zobrazit/otevřít None
magdálková_2015_op.pdf 250.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
magdálková_2015_vp.docx 21.92Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet