Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh |
Autor: |
Horniaková, Kristína
|
Vedoucí: |
Petržela, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca si kladie za cieľ analýzu stratégie vstupu firmy XY, s. r. o. na český trh. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na teoretické vymedzenie definícii z oblasti strategického marketingu, foriem vstupu na zahraničný trh a analýz skúmajúcich vnútorné a vonkajšie prostredie firmy. Praktická časť pozostáva z predstavenia firmy a jej marketingového mixu, uskutočnenej PEST a SWOT analýzy a Porterovho modelu piatich konkurenčných síl. Záver práce je za-meraný na zhodnotenie výsledkov vykonaných analýz a na navrhnutie vhodnej stratégie pre firmu so všetkými dôležitými náležitosťami pri vstupe na český trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/32302
|
Datum:
|
2015-02-16 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
35679
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet