Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza strategie vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh
Autor: Horniaková, Kristína
Vedoucí: Petržela, Tomáš
Abstrakt: Táto bakalárska práca si kladie za cieľ analýzu stratégie vstupu firmy XY, s. r. o. na český trh. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na teoretické vymedzenie definícii z oblasti strategického marketingu, foriem vstupu na zahraničný trh a analýz skúmajúcich vnútorné a vonkajšie prostredie firmy. Praktická časť pozostáva z predstavenia firmy a jej marketingového mixu, uskutočnenej PEST a SWOT analýzy a Porterovho modelu piatich konkurenčných síl. Záver práce je za-meraný na zhodnotenie výsledkov vykonaných analýz a na navrhnutie vhodnej stratégie pre firmu so všetkými dôležitými náležitosťami pri vstupe na český trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32302
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 35679


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horniaková_2015_dp.pdf 1.840Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horniaková_2015_op.docx 23.43Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horniaková_2015_vp.docx 28.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet