[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků
Autor: Kisková, Zuzana
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie v oblasti Jeseníků. Hlavním cílem je poukázat na to, zdali je oblast Jeseníků schopna správně využívat marketingové nástroje. V teoretické části je popsána problematika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, SWOT analýzy a situační analýzy. V praktické části je sepsána krátká historie oblasti Jeseníků. Vypsána jsou sdružení, která v oblasti pomáhají zvyšovat návštěvnost cestovního ruchu. Dále jsou zde aplikovány analýzy: SWOT a situační. Nechybí vyhodnocení obou analýz a doporučení pro další rozvoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32279
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 35567


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kisková_2015_dp.pdf 6.481Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kisková_2015_op.docx 27.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kisková_2015_vp.docx 22.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet