Edukace v českém školství s pomocí asistenta pedagoga
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Edukace v českém školství s pomocí asistenta pedagoga |
Autor: |
Láníková, Silvie
|
Vedoucí: |
Jůzlová, Hana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá edukací v českém školství s pomocí asistenta pedagoga. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o profesi asistenta pedagoga. Zabývá se problematikou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, popisuje žáky s diagnózou ADHD a v neposlední řadě objasňuje význam, tvorbu a strukturu individuálních vzdělávacích plánů. Praktická část obsahuje kvantitativní metodu realizovanou prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazníky vyplnili učitelů základních škol ze Zlína, Otrokovic a Kroměříže, kteří mají praxi s individuálně integrovaným žákem, u něhož je přítomen asistent pedagoga. Cílem praktické části je zjistit, zda je přítomnost asistenta pedagoga u integrovaného žáka přínosem a zda učitelé dokáží využít přítomnost asistenta ve třídě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/32277
|
Datum:
|
2014-11-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
35564
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet