Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Málotřídní škola jako instrument komunitního a celoživotního vzdělávání |
Autor: |
Jarošová, Eva
|
Vedoucí: |
Jůzl, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na málotřídní školu, která může být instrumentem komunitního a celoživotního vzdělávání. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje ucelený popis a analýzu situace málotřídních i komunitních škol nejen v České republice, ale i v zahraničí. Dále praktické poznatky vlivu přeměny tradiční školy na školu komunitní. Díky výzkumu vzniká podstatný zdroj informací jednak o vnímání málotřídní školy obyvateli obce Suchohrdly u Miroslavi, ale i o vnímání přeměny této školy na školu komunitní. Také nabízí návod ke zlepšení její činnosti. V neposlední řadě popisuje vztah obyvatel venkova k celoživotnímu vzdělávání. K realizaci výzkumu je použita empirická studie založená na individuálním strukturovaném rozhovoru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/32255
|
Datum:
|
2014-11-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
35463
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet