Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingových nástrojů ve firmě HANÁK NÁBYTEK, a.s.
Autor: Hanáková, Veronika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této práce je zpracovat informace, které se týkají problematiky tvorby marketingo-vých nástrojů a následné interpretace zjištěných poznatků. Práce analyzuje jednotlivé složky marketingového mixu, a předkládá doporučení pro jejich aplikaci. Dalším cílem je využití reálného marketingového výzkumu prováděného marketingovou společností, kte-rý následně slouží k tvorbě marketingové strategie ve společnosti HANÁK NÁBYTEK, a.s. Práce obsahuje jednotlivá doporučení týkající se následné im-plementace marketingových zjištění do praxe ve společnosti HANÁK NÁBYTEK, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/32245
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 35288


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanáková_2015_dp.pdf 2.280Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanáková_2015_op.docx 23.13Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanáková_2015_vp.docx 21.92Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet