Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s.
Autor: Čižmářová, Veronika
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Pokud se chce firma v dnešní době prosadit na trhu, neobejde se bez plánování budoucnos-ti. Díky kvalitnímu marketingovému plánu může firma zlepšit svoje postavení na trhu, zlepšit komunikaci ve firmě, image firmy, zvýšit prodej služeb. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou zpracovávány teoretické poznatky marketingového plánování, tvorbě marketingového plánu a seznámení se s mar-ketingem hotelových služeb z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza Hotelu Adamantino, a.s., identifikovány marketingové cíle hotelu a navržen způ-sob jejich dosažení, posouzeny náklady a uvedena možná rizika spojená s uvedením plánu do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3223
Datum: 2007-08-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 6379


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čižmářová_2007_dp.pdfZablokované 1.380Mb PDF
čižmářová_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čižmářová_2007_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet