Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s. |
Autor: |
Čižmářová, Veronika
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Pokud se chce firma v dnešní době prosadit na trhu, neobejde se bez plánování budoucnos-ti. Díky kvalitnímu marketingovému plánu může firma zlepšit svoje postavení na trhu, zlepšit komunikaci ve firmě, image firmy, zvýšit prodej služeb. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou zpracovávány teoretické poznatky marketingového plánování, tvorbě marketingového plánu a seznámení se s mar-ketingem hotelových služeb z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza Hotelu Adamantino, a.s., identifikovány marketingové cíle hotelu a navržen způ-sob jejich dosažení, posouzeny náklady a uvedena možná rizika spojená s uvedením plánu do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3223
|
Datum:
|
2007-08-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
6379
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet