Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Řízení vztahů se zákazníky v komerční bance
Autor: Jorníčková, Monika
Vedoucí: Belás, Jaroslav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zlepšením řízení vztahů se zákazníky v bance ČSOB. Teoretická část charakterizuje obecně pojem banka včetně popisu komerční banky. Dále se věnuje definováním zákazníka a souvislostmi spojenými s řízením vztahů banky s klienty. Součástí je také objasnění kvantitativní analýzy konkrétně dotazníku pro účely praktické části. Praktická část je rozdělena na dvě kapitoly - Analýza a Projekt. Analytická část řeší současný stav řízení vztahů se zákazníky v bance a obsahuje vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření včetně srovnání s konkurencí. Následuje projekt, který se věnuje zlepšení řízení vztahů s klienty přes zavedení komponentů vyvolávacího systému a kurzu vzdělávací agentury. Součástí projektu je časová, nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31973
Datum: 2015-02-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 39183


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jorníčková_2015_dp.pdf 2.275Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jorníčková_2015_op.docx 24.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jorníčková_2015_vp.pdf 496.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet