Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy |
Autor: |
Novobilská, Kamila
|
Vedoucí: |
Machů, Eva
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou nadání v souvislosti, která u nás není příliš prozkoumána. Pojednává o intelektově nadaných dětech a jejich pozici v kolektivu běžné třídy základní školy. Teoretická část definuje základní pojmy související s nadáním a dále se zaměřuje na nadané dítě v sociálním prostředí, tedy v rodině a mezi vrstevníky. Jsou popsány také možné problémy, které se u nadaných mohou v této oblasti vyskytovat. Praktická část sociometrickým šetřením zjišťuje pozici tří intelektově nadaných dětí v kolektivu běžné třídy. Následně se pokouší na základě rozhovorů s nadanými, jejich spolužáky a třídními učitelkami tuto pozici popsat a zjistit, co ji ovlivňuje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31910
|
Datum:
|
2015-01-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
38412
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet