Komunikační strategie Městského úřadu ve Fryštáku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Komunikační strategie Městského úřadu ve Fryštáku |
| Autor: |
Bednaříková, Jana
|
| Vedoucí: |
Gregarová, Magda
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Městského úřadu ve městě Fryštáku. Cílem je navrhnout vhodnou komunikační strategii tohoto úřadu s jeho občany. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a teoretická východiska marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současných komunikačních aktivit úřadu, realizace vlastního dotazníkového šetření a jeho interpretace. Na praktickou část navazuje vlastní projekt komunikační strategie Městského úřadu s občany. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3189
|
|
Datum:
|
2007-04-18 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4926
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet