Event marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing |
Autor: |
Pavlíková, Andrea
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je projít event marketingem od A do Z a představit tuto velmi atraktivní část komunikačního mixu firem. Ukázat jak funguje, co vše obsahuje a jak se dá tato "emocionální zbraň marketérů" využí-vat. První část práce se zabývá teoretickými pohledy na event marketing, jeho součástmi, jeho definicemi, rozdělením zdrojů, výzkumem a také rostoucím významem eventů. V další částí se práce k event marketingu staví z praktičtějšího hlediska, analyzuje jeho využití ve společnosti Telefónica O2, seznamuje s event marketingem v praxi. Práce také obsahuje dotazníkový průzkum, který byl učiněn mezi zaměstnanci TO2 s cílem zjistit chápání a dopady využívání eventů ve společnosti Telefónica O2. Cílem práce je, aby sloužila nejen jako představení event marketingu jako pojmu, ale aby z ní bylo známo, co event marketing znamená, jak se používá, jak s ním dobře a účinně pracovat a také nastínit, o jak důležitý a zároveň náročný nástroj marketingového mixu se jedná. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3186
|
Datum:
|
2007-04-18 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2037
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4964
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet