Event marketing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing
Autor: Pavlíková, Andrea
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je projít event marketingem od A do Z a představit tuto velmi atraktivní část komunikačního mixu firem. Ukázat jak funguje, co vše obsahuje a jak se dá tato "emocionální zbraň marketérů" využí-vat. První část práce se zabývá teoretickými pohledy na event marketing, jeho součástmi, jeho definicemi, rozdělením zdrojů, výzkumem a také rostoucím významem eventů. V další částí se práce k event marketingu staví z praktičtějšího hlediska, analyzuje jeho využití ve společnosti Telefónica O2, seznamuje s event marketingem v praxi. Práce také obsahuje dotazníkový průzkum, který byl učiněn mezi zaměstnanci TO2 s cílem zjistit chápání a dopady využívání eventů ve společnosti Telefónica O2. Cílem práce je, aby sloužila nejen jako představení event marketingu jako pojmu, ale aby z ní bylo známo, co event marketing znamená, jak se používá, jak s ním dobře a účinně pracovat a také nastínit, o jak důležitý a zároveň náročný nástroj marketingového mixu se jedná.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3186
Datum: 2007-04-18
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2037
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4964


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavlíková_2007_dp.pdfZablokované 3.700Mb PDF Zobrazit/otevřít
pavlíková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pavlíková_2007_op.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet