Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO |
Autor: |
Rapantová, Magdalena
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce řeší marketingovou strategii pro zavádění obnovitelných zdrojů energie ve městě Zlíně s využitím poznatků programu CONCERTO. Tato strategie je navržena k realizaci projektu Energy in Minds!, který je součástí programu CONCERTO a kterého se město Zlín účastní v letech 2005 - 2010. Projekt je zaměřen na podporu využívání obnovitelných zdrojů energie a dosahování úspor energií z fosilních zdrojů. Teoretická část je zaměřena na poznatky z marketingu obcí, ekologie a obnovitelných zdrojů energie. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu využívání OZE v zemích Evropské unie, v České republice a ve městě Zlíně. Následuje kompletní analýza programu CONCERTO, projektu Energy in Minds! včetně analýzy zkušeností zahraničních partnerů. Informovanost obyvatel Zlína o obnovitelných zdrojích energie a jejich postoje k tématu byly zjištěny primárním marketingovým výzkumem. Projektová část obsahuje návrh marketingové strategie k dokončení projektu Energy in Minds! ve Zlíně a návrh opatření ke snižování spotřeby energie z fosilních zdrojů úsporami energie a zaváděním obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína po skončení projektu Energy in Minds! |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3183
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6511
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet