Současný svět billboardů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Současný svět billboardů |
| Autor: |
Řehulková, Zuzana
|
| Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
|
Abstrakt:
|
Současný svět billboardů je velmi zajímavá, pestrá a neustále se vyvíjející oblast reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou, zkoumá její metody, formy a prostředky, které používá k propagaci. Důraz je kladen na charakteristiku billboardu, jeho typy, rozměry, výrobu, využití a působení na spotřebitele. Konec teoretické části mapuje metody měření účinnosti a organizace upravující venkovní reklamu. Praktická část analyzuje současnou situaci na poli outdooru, zjišťuje názory veřejnosti na billboardový svět a snaží se nastínit jeho vývoj v budoucnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3169
|
|
Datum:
|
2007-05-11 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4829
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet