A Business Plan for the Dobrotka Cosmetics Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Business Plan for the Dobrotka Cosmetics Company |
Autor: |
Králová, Hana
|
Vedoucí: |
Papadaki, Šárka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování a formulaci konkrétního podnikatelského plánu na založení kosmetické firmy. V teoretické části definuji klíčové pojmy vztahující se k podnikání. Nejdelší část teoretické části tvoří analýza podnikatelského plánu a jeho náležitosti. Praktická část je zastoupena vypracovaným podnikatelským plánem pro kosmetickou firmu Dobrotka. Součástí plánu je i marketingový výzkum, který proběhl za pomoci dotazníku. Cílem dotazníku bylo definovat cílovou skupinu a ověřit poptávku po produktech, se kterými chce firma Dobrotka přijít na trh. Hlavním cílem bylo zjistit, zda je takovýto projekt realizovatelný. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31681
|
Datum:
|
2014-11-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
38091
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet