Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor |
Autor: |
Brázda, Martin
|
Vedoucí: |
Blažková, Barbora
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat marketingové strategie společnosti Skype Technologies a jejich konkurentů. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing jako takový, ale také pojmy jako marketingový mix či marketingová strategie. Praktická část poté identifikuje jednotlivé marketingové strategie společnosti Skype Technologies se strategiemi používanými konkurenty Viber Media, AT&T Inc. a aplikací FaceTime od společnosti Apple. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje marketingových strategií společnosti Skype. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31668
|
Datum:
|
2014-11-28 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
38072
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet