Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor
Autor: Brázda, Martin
Vedoucí: Blažková, Barbora
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat marketingové strategie společnosti Skype Technologies a jejich konkurentů. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing jako takový, ale také pojmy jako marketingový mix či marketingová strategie. Praktická část poté identifikuje jednotlivé marketingové strategie společnosti Skype Technologies se strategiemi používanými konkurenty Viber Media, AT&T Inc. a aplikací FaceTime od společnosti Apple. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje marketingových strategií společnosti Skype.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31668
Datum: 2014-11-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 38072


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brázda_2015_dp.pdf 1.621Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brázda_2015_op.doc 48.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brázda_2015_vp.doc 50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet