[NEOBHÁJENO] 1. Teoretická část: Současné tendence v reklamní fotografii se zaměřením na zátiší 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Minerály b) volný výstavní soubor: Little Luxury
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] 1. Teoretická část: Současné tendence v reklamní fotografii se zaměřením na zátiší 2. Praktická část: a) katalog výrobků nebo služeb: Minerály b) volný výstavní soubor: Little Luxury |
Autor: |
Ramíková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Maximová, Anna
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojedná o současných tendencích v reklamní fotografii se zaměřením na zátiší. Cílem této práce je seznámit čtenáře s aktuálními trendy a vizuální kulturou současného reklamního fotografického obrazu zátiší a to i v návaznosti na předcházející historický vývoj. Koncept celé práce je zaměřen hlavně na zpracování reklamního zátiší převážně módního charakteru. V první části se tak čtenář dočte o nejdůležitějších historických milnících v oblasti komerce se zaměřením hlavně na zpracování reklam využívající zátiší. Dále se práce zabývá analýzou současných nejpoužívanějších podob reklamního zátiší. Soudobé snímky jsou charakterizovány hlavně na základě vizuálního rozboru zpracování jednotlivých komerčních sdělení a kampaní, které jsou pak následně rozděleny do jednotlivých aktuálních vizuálních proudů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31632
|
Datum:
|
2014-11-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Reklamní fotografie |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
38004
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet