1. Teoretická část: Porovnání kontinuálního a nekontinuálního vyprávění ve filmech Quentina Tarantina 2. Praktická část: Audiovizualní dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Porovnání kontinuálního a nekontinuálního vyprávění ve filmech Quentina Tarantina 2. Praktická část: Audiovizualní dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba |
Autor: |
Lukáč, Milan
|
Vedoucí: |
Nemeškal, Libor
|
Abstrakt:
|
Táto práca sa zaoberá problematikou rozdielov kontinuálneho a nekontinuálneho filmového rozprávania. V prvej časti sú popísané definície a princípy, ktoré súvisia s filmovým rozprávaním, typy jeho montáže, praktická dramaturgia, či dodržiavanie kontinuity pomocou stavebných prvkov. Daná teória je následne využitá pri analýze filmov Four Rooms a Reservoir Dogs. Metódou komparácie spoločných a rozdielnych prvkov vybraných snímok režiséra Quentina Tarantina sa poukazuje na udalosti dôležité pri vytváraní kontinuálnej a nekontinuálnej narácie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31587
|
Datum:
|
2014-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37838
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet