Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava |
Autor: |
Przybyla, Marek
|
Vedoucí: |
Oralová, Renata
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce jsou specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a možnosti reedukace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je objasnit základní pojmy, charakterizovat jednotlivé poruchy učení a chováním možnosti diagnostiky a náprav těchto poruch. Součástí bakalářské práce je také praktická část zahrnující kvalitativní výzkum, který byl realizován metodou dotazníkového šetření mezi pedagogy ve vybraných základních školách.Vyhodnocením dotazníků bylo zjištěno, že ve většině tříd na základních školách mají pedagogové určité procento žáků se specifickou poruchou učení. Výskyt dětí se specifickou poruchou chování je naopak méně častý. Nejčastějším problémem, se kterým se pedagogové setkávají, je dyslexie. Výsledky šetření dále ukazují, že většina pedagogů se věnuje reedukaci žáka a spolupracuje se specializovaným pracovištěm. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31501
|
Datum:
|
2014-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
37718
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet