Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti sociálního pedagoga při koncipování školního vzdělávacího programu na Střední škole pro tělesně postižené F. D. Roosevelta, Brno |
Autor: |
Pleskačová, Jitka
|
Vedoucí: |
Neslušanová, Silvia
|
Abstrakt:
|
Na koncipování školního vzdělávacího programu Střední školy F. D. Roosevelta, Brno, se v současné době podílí výchovný poradce, školní metodik prevence, koordinátor environ-mentální výchovy, jejichž hlavní úloha spočívá v úvazku pedagoga. Zastřešení zajišťuje ředitel. Uvedení pedagogové jsou plně pracovně nasazeni v oblasti výuky, do určité míry jsou vy-čerpaní pedagogickým působením v hodinách. Když je k tomuto výčtu přičtena příprava na výuku, nezbývá než konstatovat, že další působení v oblasti tvorby a zejména realizace školního vzdělávacího programu, je nad rámec plného pracovního nasazení. Do procesu koncipování a následné realizace školního vzdělávacího programu by tedy mohla být začleněna pozice sociálního pedagoga, který by zde mohl uplatnit studiem zís-kané znalosti v oblasti pedagogické, sociální, manažerské a další. Je tedy možná a přínosná aktivní účast sociálního pedagoga při koncipování uvedeného školního dokumentu? Odpovědět na tuto výzkumnou otázku je cílem této bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31493
|
Datum:
|
2014-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
37710
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet