Motivace lidí v obchodní společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Motivace lidí v obchodní společnosti |
Autor: |
Macíková Jindrová, Petra
|
Vedoucí: |
Šigut, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na problematiku motivace lidí v obchodní společnosti a její specifické rysy. Teoretická část se zabývá motivací obecně, typy motivace, analýzou dostupných teorií motivace a faktory motivace. Cílem teoretické části je shromáždit poznatky a komplexně objasnit pojem motivace, popsat jeho význam, identifikovat typy motivace a přiblížit způsoby motivace používané v obchodních společnostech. Předmětem výzkumu v praktické části je motivace nezávislých kosmetických poradců společnosti Oriflame Czech Republic. Cílem praktické části práce je zjištění zaměření motivace poradců a analýza používaných motivačních nástrojů společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31460
|
Datum:
|
2014-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37675
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet