Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt integrované marketingové komunikace ve firmě HCV Group a.s.
Autor: Břoušek, Petr
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve firmě HCV Group a.s. a současně předkládá možné změny, pomocí nichž může dojít k rychlejšímu rozvoji společnosti a rozšíření řad jejich spokojených zákazníků. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. Teoretická část stručně charakterizuje marketingové komu-nikace, jejich trendy a možné užití v praxi. Analytická část práce Vás seznámí s vnějším a vnitřním okolím společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací ve firmě. Na základě získaných poznatků je vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Kromě vytvoření komunikační strategie, stanovení cílových skupin a nástrojů, získáte přehled o načasování projektu, jeho nákladech, potenciálních rizicích a možnostech vyhodnocení účinnosti jednotlivých aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3136
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 5855


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
břoušek_2007_dp.pdfZablokované 2.718Mb PDF
břoušek_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
břoušek_2007_op.doc 60.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet